I wanna join TBW

Post here if you would like to join the community after you have read the rules.
Forum rules
All posts in this forum are moderated before they appear. This means your post will not be visible until an admin or moderator has approved it.
xtr147
TBW Member
Posts: 17
Joined: 03 Sep 2008, 19:49
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by xtr147 » 10 Mar 2009, 12:24

thx,

I did have some people in my room yesterday, but i really wanted to play :p (long time since i played css mix)
so i have to talk to my guests and think about the match :-P
was a bit difficult ^^

But anyway i dont have a big mouth.
My actions ingame speak for themselfs :-p :-D

User avatar
I ViiRuS x
TBW Member
Posts: 66
Joined: 15 Dec 2008, 21:35
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by I ViiRuS x » 10 Mar 2009, 13:31

mixed with him last night.. good player
A little shy on the mic but was expected..
Very decent play must say...
and i agree kami.. would be a good acet to triad..
hopefully mix with u again soon...
Image

frozen
TBW Member
Posts: 863
Joined: 26 Oct 2008, 12:54
Steam Friends: kobrosti0000
Location: Belgium
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by frozen » 10 Mar 2009, 15:17

normally i would've played with him, but somebody stole my triad spot yesterday :'(
so i couldnt see, doesnt matter.

wanna know him :D
Chillax <3
Image

xtr147
TBW Member
Posts: 17
Joined: 03 Sep 2008, 19:49
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by xtr147 » 11 Mar 2009, 15:42

frozen wrote:wanna know him :D


u do !!?? :???: :-P

hehe, i hope i can see u play asswell tbh :-D
I will definitely be online thursday and friday and hope to play some more mixes then


Grtz
X-Treme

User avatar
Sprite
TBW Member
Posts: 405
Joined: 04 Sep 2007, 20:13
Steam Friends: Spriteish
Xbox Live: iRage Sprite
Location: Brentford, London
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by Sprite » 18 Mar 2009, 20:44

I played with him couple of times, inter-tbw and mixes here and there.
Polite, a bit quiet, but hes aiiiteee :D

And hes been waiting rather long :(

I say yes.
I ViiRuS x wrote:dont listen to sprite ^^ hes a div haha ;-)

frozen
TBW Member
Posts: 863
Joined: 26 Oct 2008, 12:54
Steam Friends: kobrosti0000
Location: Belgium
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by frozen » 19 Mar 2009, 15:41

we alll say yes,, don't we *giggity*
Chillax <3
Image

User avatar
24seven
TBW Site Admin
Posts: 1732
Joined: 04 Sep 2007, 09:29
Location: Derbyshire
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by 24seven » 19 Mar 2009, 16:25

Sprite wrote:I played with him couple of times, inter-tbw and mixes here and there.
Polite, a bit quiet, but hes aiiiteee :D

And hes been waiting rather long :(

I say yes.


Werd dunno what the hold up is though? :s

I've said yes, just needs Joby, Eyeball or Mort to answer now.

Pollon
TBW Member
Posts: 880
Joined: 04 Sep 2007, 16:04
Location: ross-on-why?
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by Pollon » 19 Mar 2009, 18:16

yes?
Jak wrote:brilliant pollon

User avatar
I ViiRuS x
TBW Member
Posts: 66
Joined: 15 Dec 2008, 21:35
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by I ViiRuS x » 19 Mar 2009, 22:41

Mixed again wif him tonight good lad, nice to play wif =]
Image

User avatar
kamikaze
TBW Member
Posts: 311
Joined: 30 Aug 2008, 00:30
Steam Friends: |TBW| Kamikazekaos
Location: kent
Contact:

Re: I wanna join TBW

Post by kamikaze » 19 Mar 2009, 22:42

please hurry with an answer guys then we can add him to triad on ED !!

KamiK
Be Good, Live Long, Get Head Shot!! War is coming Baby!! And your in the firing line!!

Locked

Who is online

Users browsing this forum: Baidu [Spider] and 2 guests